2011. július 25., hétfő

Majd meghalnak Mandy Lane-ért

 

Eredeti cím: All the Boys Love Mandy Lane
Magyar címe: Majd meghalnak Mandy Lane-ért
Rendező: Jonathan Levine
Évszám: 2007
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: thriller / horror / misztikus

Tartalom:
Mandy Lane vaskos férfivágyakat ébreszt. Mivel még csak egy szégyenlős kamasz, nehezen birkózik meg a rá irányuló figyelemmel, pláne, hogy hétvégi kirándulásra indul epekedő osztálytársaival. A feszengősen induló közös programról Mandy már jó előre a legrosszabbakat gondolja, ám a történések még a legvadabb képzelgéseit is felülmúlják: hódolói szép lassan és véresen hullani kezdenek. A brutális gyilkosságok mögött egyetlen közös pont van: Mandy.
 
Szerintem:
Valami kis könnyed, egyszer nézhető, buta tinihorrorra vágytam. Máskor is láttam ennek a filmnek a címét, gondoltam meglesem. Előtte olvastam pár kommentet és eléggé lehúzták, talán 10 hozzászólásból egy valakinek tetszett.
Akkor nézzük: Mandy Lane egy egyszerű lány, teljesen átlagos, semmiből nem tűnik ki a többiek közül. csak éppen abban különbözik, hogy hullanak körülötte az emberek. Az elején még izgalmas is, ahogy Mandy megy a folyosón és mindenki utána néz, itt gondolja azt az ember, hogy ebből még lehet valami, de a lány túl átlagos. A medencés jelenet is jól volt megcsinálva, uténa, mintha elcsépelték volna az egészet. A zenei aláfestés eléggé hasonlított nekem valamelyik filmre. Leállítottam a filmet, megy a fejembe a zene, de nem tudom mihez kapcsolni, pedig tudom, hogy mire hasonlít. Fórumozók szavaival élve eddig: borzalmas egy film! De a gyerek sörös sapija bejött! **** meg ebbe vizikígyó van! Bele is tekertem 3 percet...áááá! Jézusom! Azért megnyugodtam, hogy nem csak pasikat ölnek a filmben. Címe alapján azt lehet hinni. Vontatott, unalmas, de érdekel a vége! Mondjuk teljesen érhető, hogy a csaj nem csapja le magáról a tapló pasikat, hiszen úgy is meghalnak! Tipikus pszichopaták (lásd: Sikoly - vége, Billy és Stu)
A főszereplő csaj monoton módon mondja a szöveget, abszolút nem volt hiteles és a többi színész sem. A vége felé a zene is eszembe jutott: "Banged Up Abroad" dokumentumfilmben szokták játszani, legalábbis ahhoz hasonlót. Továbbá unalmas, kiszámítható. Negyed annyira sem jó, mint ahogy kezdődik... (az első 5 percre gondolok...). Inkább ne nézd meg! Csak ha nagyon unatkozol!

Szerintem: 4/10
"Miss K"