2011. augusztus 27., szombat

Cloverfield





Eredeti cím: Cloverfield
Magyar címe: Cloverfield
Rendező: Matt Reeves
Évszám:  2008
Műfaj: horror / misztikus / sci-fi
Nemzetiség: amerikai


Tartalom:
Öt New York-i fiatal búcsúbulit szervez egyik barátjuknak. Ugyanezen az éjszakán felhőkarcoló méretű szörny üt rajta a városon. A baráti társaság videókamerájának szemszögéből láthatjuk a történetet, a film annak dokumentációja, hogy hogyan próbálják túlélni életük legborzalmasabb, legszürreálisabb élményét...


Szerintem:
Cloverfield? Jézusom egy újabb ál-dokumentumfilm. abszolút hidegen hagyott a film, de megnéztem. Nagyon mgosztja az embereket. Trailer-e alapján is max. egyszer nézhető. De mivel este fél 10 van és unom magam megnézem. Inkább ezt néztem, mint a Jennifer Lopez és Richard Gere táncos filmet. Még szerencse, hogy másfél óra sincs a film.
Ez a film is kellemes meglepetés volt. Nem volt annyira unalmas.Úgy álltam neki, hogy semmit nem tudtam róla, csak annyit, hogy egy ál-dokumentumfilm. Mikor az egyik gyereknek búcsúbulit csinálnak, mert hamarosan elmegy Japánba, na mondom ebből mi sül ki. Tipikus volt barátnős veszekedés is volt benne. Aztán, amikor a TV-be bemondják, hogy valami megszállta Manhattan-t, mindenki meneküljön, akkor lesz érdekes. Rögtön gondoltam is magamba, hogy a gyereknek nem kell elmennie Japánba Gozilláért itt is megkaphatja New York-ba. Azt hinnénk, hogy egy ál-dokumentumfilmet könnyű leforgatni, pedig ez lehet, hogy nem így van. Erről a filmről, nem is tudnék mit írni, csak, hogy bujkálna, rohannak a "lény" elöl. 
Egyszer nézhető film. Nem voltam annyira eájulva tőle. Megmondom az őszintét, ubnom már az ál-dokumentumfimeket (pl.: Blair Witch Project, Paranormal activity 1-2). De mindig van olyan majom, aki beveszi. Én már 12 évesen sem vettem be, hogy a Blair Witch Project igazi. 


Szerintem: 5.5/10
"Miss K"