2011. augusztus 27., szombat

Rózsák háborúja


Eredeti cím: The War of the Roses
Magyar címe: A rózsák háborúja
Rendező: Danny DeVito
Évszám:  1989
Műfaj: vígjáték 
Nemzetiség: amerikai

Tartalom:
Egy romantikusan induló szerelmi kapcsolat az oltás előtt folytatódik, 18 évi házasság után pedig eljut a válóperes ügyvéd irodájába. Ám ez még nem a végállomás. A pár nem tud a másikkal tovább élni, viszont a közös házból sem akar kiköltözni. Így folytatódik a nemek harca, amelyben egyetlen eszközt sem hagynak ki, amivel legyőzhetnék a másikat.


Szerintem:
Emlékszem még kicsi voltam mikor láttam, akkor is tetszett, de így 24 éves fejjel még durvábbnak hatott, mint anno, amikor vagy lehettem 7 éves.
Az emberek vagy megházasodnak vagy eszük ágában sincs. Ez a fim is szépen mutatja a kezdeteke, hogy emberek, hogyan ismerkednek meg, építik a közös jövőt, felnevelik a gyereket. boldognak tűnnek, de amikor más 18 éve házas valaki és a gyerekek is kirepülnek a családi fészekből. Ember nem gondolná, hogy két ember aki valaha szerette egymást egy kanál vízben megtudná a másikat fojtani. Pedig van ilyen. El is mennek az ügyvédhez, de hát mondanom sem kell, hogy mi lesz a film vége. Néhol úgy éreztem túlzás az egész, de mai világba bármi megeshet! Sosem tudjuk kivel kötünk házasságot, de reméljük a legjobbakat! :-) Egy biztos: én nem akarok így járni!
Érdemes megnézni, főleg, hogy ezt a filmet is egy könyv ihlette, amit szívesen elolvasnék és Danny DeVito rendezte. A színészi játékról nem is beszélek, mert elég meghallani a két színész nevét. Alapmű!


Szerintem: 10/10
"Miss K"