2011. augusztus 6., szombat

[Rec]


Eredeti cím: [Rec]
Magyar címe: [Rec]
Rendező: Jaume Balagueró, Paco Plaza
Évszám: 2007
Nemzetiség: spanyol
Műfaj: horror
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1038988/ (7.7/10)


Tartalom:
Egy riporternő és operatőre egy csapat tűzoltót követnek az éjszakában, hogy műsort készítsenek mindennapjaikról. Egyik kiszállásuk azonban rémálommá válik: egy öreg nő megharapja egyiküket, és mikor a rendőrség karanténba zárja az épületet, annak lakóival együtt csapdába kerülnek, miközben egy rejtélyes fertőzés áldozatai ritkítják soraikat. 

Szerintem:
Már kezdjük ott, hogy spanyol filmről van szó. Ők aztán tényleg tudnak filmet csinálni! Már amikor megláttam 2008-ban az interneten, hogy spanyol horrorfilm, mondom ezt látni kell!
Van egy riporternő és az operatőr, akik egy összeállítást szeretnének csinálni a tűzoltók munkásságáról. Pont belecsöppennek egy olyan helyzetbe, amire még ők sincsenek felkészülve. Arról kapnak hírt, hogy az egyik társasházban furcsa események vannak. Mire odaérnek látják, hogy egy öreg asszony rosszul van, meg harapott egy másik embert és így valószínűsíthető, hogy egy vírusról van szó. Engem teljesen lekötött a film, szeretem az ilyen ál-dokumentumfilmeket.Effektek is nagyon jól meg volt, csinálva. A vége fordulatos. De mégis összeparázod magad, mert valósnak tűnik az egész. Minden a helyén volt ebben a filmben!
Izgalmas volt! Szeretem a spanyol filmeket. Második része is nagyon jó volt, várom már a harmadik részt is! Az amerikai verzió nem nyerte el a tetszésemet. amerikaiak is odajutottak, hogy manapság már szart csinálnak vagy másolnak.
Szerintem: 10/10
"Miss K"