2011. szeptember 2., péntek

Sorsügynökség



Eredeti cím: The Adjustment Bureau
Magyar címe: Sorsügynökség
Rendező: George Nolfi
Évszám:  2011
Műfaj: thriller / romantikus / sci-fi
Nemzetiség: amerikai
Tartalom:
David Norris roppant ambiciózus politikus, s már csak egy lépés választja el a szenátori széktől, amikor megismeri Elise Sellast, a gyönyörű balett-táncosnőt. David rövid idő alatt beleszeret Elise-be, ám egy rejtélyes férfi miatt elszakadnak egymástól. A titokzatos férfi nem más, mint maga a Végzet, aki mindent elkövet azért, hogy kettejük közös jövőjét megakadályozza. Davidnek el kell döntenie, hogy hagyja a maga útján menni a dolgokat, és szenátor lesz, vagy szembeszegül a Végzettel, és a szenátus helyett Elise-t választja - annak ellenére, hogy az esélyei ez ellen szólnak.

Szerintem:
Erről a filmről nem is hallottam! Egy újságba láttam, mikor olvastam a DVD-n levő feliratot felkeltette az érdeklődésem, mert mindkét alkotást szeretem (Bourney-rejtély és Eredet). Nagyon kíváncsi voltam, hogy ebből mit hoznak mégis ki. 
Matt Damon, Jason Bourne szerepébe jó volt, kíváncsi voltam, hogy politikus szerepbe hogy domborít! (Ahogy a farok csóválja... című filmbe is tetszett a politikus vonal és az elterelési hadművelet. De nem terelem a témát!) Továbbá érdekelt az is, hogy hogyan jön össze a "Bourne-rejtély" és az "Eredet" című filmet ötvözete. David Norris megismer egy táncosnőt, Elise-t, aki nagy hatással van rá. Elszakadnak egymástól, eltellik 3 év nem találja sehol sem a lányt, de a egyik reggel munkába menet megpillantja a buszon. Kedélyesen beszélgetnek, telefonszám csere megtörténik. Itt kezdődik a baj, ugyanis a Sors ügynökök David nyomában vannak, hogy ez a kapcsolatnak ne legyen jövője. Főhősünknek választania kell politikusi karrierje vagy szerelme Elise között. 
Izgalmas, pörgős vot. Ahhoz képest, hogy szinte semmit nem tudtam róla úgy néztem. Abszolút nem csalódtam. Nem csalódtam a thriller és romantikus film ötvözetében, hisz jól sikerült. Voltak vonatott részei, de ez nem olyan lényeg! Színészek, rendezés, látvány világ teljesen jók voltak! Az ügynökök nem voltak túl szimpatikusak, de hát nem ez a feladatuk. ... és véletlenek pedig NINCSENEK, minden OKKAL történik!


Szerintem: 9.5/10
"Miss K"