2011. december 24., szombat

Segítség karácsony!


Eredeti cím: Mixed Nuts
Magyar címe: Segítség, karácsony!
Rendező: Nora Ephron
Évszám: 1994
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: vígjáték

Tartalom:
Akinek az ünnepek alatt valami lelki gondja támad, csak felhívja a segély- szolgálatot. De vajon ki segít a lelkielsősegély-szolgáltatáson, hiszen neki is lehetnek megoldhatatlan problémái az életben? A szimpatikus Philip is se- gélytelefon szolgáltatást vezet, öngyilkosok hívhatják vonalát. A fiút azonban elhagyja menyasszonya - most ő kit hívjon?!

Szerintem:
Ez az egyetlen karácsonyi kedvenc filmem, attól eltekintve, hogy nem szeretem a karácsonyt. Nagy meglepetésemre idén karácsonykor újra vetíti az a doboz a sarokba. Tudom nyáron írtam már erről a filmről. gondoltam mivel holnap karácsony ezért újra átdolgozom az írást. 
Lelki segély vonalat nem tanácsos vezetni, úgy egyébként sem, nem hogy karácsonykor! Mindenkinek ilyenkor jönnek elő a bajai és elég sok a családi perpatvar meg az öngyilkosságok is megszaporodnak. Ebben a kis történetben sincsen másképp, mindenki a háta középre kívánja a karácsonyt. Aki nem látta volna ezt a filmet mindenképpen nézze meg. Jó színészek is játszanak benne és nem azaz ömlengős szar, ami szokott menni a TV -be. 
Ez a film inkább azoknak való, akik már rohadtul várják, hogy vége legyen, pedig még el sem kezdődött. Szóval aki még időben olvassa, annak ajánlom a TV2-t 00:05-tól (forrás: port.hu) vagy 23:45-től (forrás: Zalai hírlap). Jó szórakozást és tessék túlélni a karácsonyt! :-)

Szerintem: 10/10
"Miss K"