2012. február 9., csütörtök

Kórház a pokolban



Eredeti cím: Sublime
Magyar címe: Kórház a pokolban
Rendező: Tony Krantz
Évszám: 2007
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: horror / thriller



Tartalom:
Főhősünk egy sima rutineljárásra érkezik a kórházba, azonban egy orvosi műhiba miatt kómába kerül. Ezalatt legbelsőbb féplelmeivel kell szembesülnie, amik azonban kicsit sem alaptalanok. Nehéz eldönteni, hogy mi a valóság, és a képzelgés... a határok elmosódnak.


Szerintem:
Hetek óta gondolkoztam, hogy melyik az a film, ahol a csajnak hirtelen egy fa tetoválás lesz a hátán. Véletlen megtaláltam ezt a filmet ránéztem a plakátjára és egyből beugrott. 
A film nem nagyon maradt meg bennem csak a előbb említett jelenet. Gondoltam megnézem még egyszer. Úgy körülbelül semmi nem maradt meg a filmből, tényleg semmi! Szerintem senki nem szeret kórházba menni, legalábbis én így vagyok vele még, ha egy rutin műtétről is van szó (nekem még nem volt műtétem, de nem is akarom). Én valahogy úgy vagyok, hogy nem bízok az orvosokba. El vagy altatva, kiszolgáltatva bármit csinálhatnak, kikaphatják a jó veséd vagy rosszul altatnak el, mint az egyik "Kés/alatt" részben a nőt és mindent érzel műtét alatt, szólni pedig nem tudsz, hisz' kába vagy az altatótól, le vagy bénulva. 
Számomra a film egyszer nézhető, nem mondott semmi újat,. Értelmetlen kínzások, amely a belső fájdalmat mutatja, nem tudsz semmit sem csinálni, mert kómában vagy. És igen, nehéz eldönteni, hogy mi a valóság és a képzelgés. 


Szerintem: 5/10
"Miss K"