2012. február 4., szombat

**Top 3 - Szerintem legijesztőbb filmek

Gondoltam csinálok egy 10-es top listát a számomra legijesztőbb filmeknek, de mivel engem elég nehéz megijeszteni, ezért lerövidítettem a listát háromra.



3. Gyilkos bábok (Puppetmaster, 1989 (V)):
Mostanában valamikor meg kellene néznem! Nagyon régen láttam, lehettem vagy hat éves. Annyira megijedtem tőle, hogy nem mertem elmenni a szobámba, mert attól féltem jönnek a gyilkos bábuk. Tudom már ez a film sem szalonképes és béna. Még jó, hogy csak plüss állatkáim voltak :-)
imdbcom: 5.2



2. Ideglelés - Blair Witch Project (The Blair Witch Project, 1999):
12 évesen nem volt túl szívderítő látvány végig nézni, de hát én akartam ál-dokumentumfilmet nézni. Eléggé lesokkolt annyi idős fejjel. Utána a "Sikoly" az ORF1-en nyugtató film volt! számomra a legmegrázóbb rész az volt, amikor gyerek sírás hallatszódott a sátor körül, no meg a vége, mikor beérnek a házba, na az totál lesokkolt!
imdbcom: 6.3



1. Az Ördögűző (The Exorcist, 1973):
Szerintem ez a film mindenkinek ott van valahol a listán, nekem az első helyen. Egyszer láttam, de többször nem is akarom félek tőle! Félek Linda Blair 11 éves véres hányós pofájától. Durva!
imdbcom: 8.1


"Miss K"