2012. február 17., péntek

Szerelem hálójában


Eredeti cím: You've got Mail
Magyar címe: A szerelem hálójában
Rendező: Nora Ephron
Évszám: 1998
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: vígjáték / romantikus

Tartalom:
Kathleen gyermekkönyvboltja tőszomszédságában nyit hatalmas könyvkereskedést. Joe, egy kiterjedt könyvterjesztő hálózat vezetője. Napközben utálják egymást, s minden eszközt bevetnek a konkurenciaharcban. Éjszakánként azonban - ismeretlenül - szerelmes leveleket váltanak az interneten. Eljön aztán a személyes találka perce is...


Szerintem:
Nem is tudom, hogy milyen inditatásból kezdtem el nézni ezt a filmet jó formán kedvem sem volt hozzá, de azért bele vágtam, hátha...!
Megmondom őszintén jobbra számítottam. Mondjuk nem szeretem a romantikus vacakokat. Már az elején kuncogtam a levélen, amit Meg Ryan írt Tom Hanks-nek. Ilyen irodalmi módon megfogalmazni, hogy várja a levelét. Természetesen, voltak benne vicces részek, de nem nagyon kötött le. A "csajok háborúja" című film is jobban lekötött, pedig az egy csajos film. Nem bírom elképzelni, hogy bárki is kijelenti, hogy ez a kedvenc filmje. Jó oké, aranyos kis történet és én is szívesen dolgoznék könyvesboltba, de nem a legjobb alkotás. Oh, és a filmben feltűnik Parker Posey. Ez a név sokaknak nem mondd semmit, én meg csak annyit mondok, hogy "Sikoly 3" és "A szem" ... ahogy végig néztem a filmográfiáját, ennyit sem említettem volna meg... De a film írói között egy magyart is megemlíthetünk, aki László Miklós névre hallgat.  Nora Ephron neve, pedig a "Segítség, karácsony!" című film kapcsán lehet ismerős. (A kedvenc karácsonyi filmem!) Tom Hanks-ről hallani, de Meg Ryan-ről valahogy nem! Elég hamar leáldozott a csillaga. A filmnek nem csak az internet, ismerkedés és e-mail a témája, hanem, hogy a nagy cégek bekebelezik a kicsiket... 
Így csak 6 ponttal tudom jutalmazni, őszintén vártam, hogy mikor lesz vége, nem fogott meg, untam, egyszer nézhetős, blablablabla... és állítólag az vagy, amit olvasol! Nem tehetek róla engem annyira nem ragadott meg a film, ennyi!


Szerintem: 6.5/10
"Miss K"