2012. március 29., csütörtök

Fehér zaj


Eredeti cím: White Noise
Magyar cím: Fehér zaj
Rendezte: Geoffrey Sax
Évszám: 2005
Nemzetiség: amerikai
Műfaj: thriller / dráma / misztikus
IMDB:  http://www.imdb.com/title/tt0375210/ (5.4/10)



Tartalom:
Jonathan Rivers nyugodt életének egy szörnyű esemény, felesége eltűnése és halála vet véget. A férfi kálváriája azonban nem fejeződik be a temetéssel. Felkeresi egy férfi, aki azt állítja, hogy egy EVP nevű eljárással üzeneteket tud fogni, melyeket Jonathan neje küld a síron túlról... Bár Jonathan kezdetben szkeptikus, hamar rádöbben, hogy neje tényleg kapcsolatba akar lépni vele. A férfi egyre megszállottabbá válik, ám az újabb és újabb üzenetek nem maradnak mellékhatás nélkül...


Szerintem:
Még 2005 körül láttam ezt a filmet moziba. Egyik ismerősöm mesélt róla, úgy érdekesnek tűnt, de nem voltam elájulva tőle. Gondoltam újra nézem.
A véleményem azóta sem változott, sőt el is aludtam rajta, ami nem jellemző rám. Nem nagyon kötnek le a szellemes történetek, legalábbis nem nagyon szeretem őket. Az imdb.com oldalon is csak 5.4-es átlaggal rendelkezik, sőt még forgattak egy második részt is. Nem különösebben rajongok a misztikus filmekért.
Lehet valakinek bejön, de nekem nem, 2012-ben sem!


Szerintem: 4.5/10
"Miss K"