2012. március 29., csütörtök

Másvilág

Eredeti cím: The Others
Magyar cím: Másvilág
Rendezte: Alejandro Amenábar
Évszám: 2001
Nemzetiség: amerikai / spanyol / francia
Műfaj: thriller / dráma / misztikus
IMDB:  http://www.imdb.com/title/tt0230600/ (7.7/10)
 


Tartalom:

A magányos anya örökös sötétségben él, mert gyermekei halálos napfényallergiában szenvednek. Mikor új szolgálók érkeznek a házba, megszaporodnak a titokzatos események. Vajon a különös jelenségek csak Grace túlfűtött fantáziájának termékei, vagy tényleg valóságos rémségekkel állunk szemben?


Szerintem:
Régebb óta kinéztem magamnak ezt a filmet, most sikerült megnézni. 
Untam az elejét és erőltetettnek tűnt az egész. Közepe vége fele pedig olyan fordulat volt, hogy csak lestem, hogy "jaj, ne!" Ne szaladjunk előre. Van egy régi ház, abba lakik egy nő, akit Nicole Kidman-nek hívnak és két gyereke. A gyerekek fényérzékenyek, így nappal sötét lakásban, elhúzott függönyöknél kell lenniük, magántanulók. Személyzet érkezik a házhoz. Nicole Kidman furcsállja is a dolgot. Felveszi őket. A gyerekek jelzik anyjuknak, hogy szellemek vannak a házba. Innentől lesz érdekes a film.
Abszolút nem mondom, hogy rossz volt, mert nem! Közepesnél picit jobb, a végén akkorát csattant, hogy muszáj megadnom a 7.5 pontot rá! A filmnek elég eltérő alcímei lehetnek: The Darkness, Los Otros (spanyol még oké). Rendezői székben, pedig a spanyol származású Alejandro Amenábar, akit ismerhettek a "Halálos tézis" vagy a "Nyisd ki a szemed!" című filmekből. 


Szerintem: 7.5/10
"Miss K"